dissabte, 25 d’agost del 2018

Dia 20. Muyuna Lodge (dia 4) i tornada a Iquitos i Lima

Bona tarda a tots!!

Avui és el nostre últim dia al Muyuna Lodge i ens sap molt de greu... hem estat molt bé, ens han tractat genial, hem pogut descobrir la selva amb moltes activitats cada dia però a la vegada hem pogut descansar molt (visca les hamaques de la terrassa i els llits hiper-còmodes!), que ja ens feia falta. Així doncs, ens hem aixecat a les 6:00 com cada dia i hem anat a esmorzar. Desseguida han arribat la resta i hem esmorzat tots junts.

Avui ens tocava anar en canoa amb l'Alberto. Així doncs, després d'esmorzar hem baixat el Pablo, el Jordi i jo a l'embarcadero per tal d'agafar la canoa però resulta que la idea era agafar la barca remolcant la canoa fins a un lloc una mica allunyati tornar amb la canoa. Així que dit i fet, ens hem pujat a la barca i després d'uns 20-30 minuts hem arribat a un lloc on li ha agradat a l'Alberto i hem començat a remar. Anàvem mirant per tot arreu, escoltant de nou els sorolls de la selva i ens ha anat ensenyant tot d'animalets. Hi ha hagut un moment en que ens pensàvem que anàvem remant molt bé però de sobte ha deixat de remar l'Alberto i hem anat de cap a unes plantes de la vorera del riu... aish! quins 3!! l'Alberto li ha ensenyat al Jordi, que és el que anava primer, com havia de fer servir el rem per anar guiant la canoa i al principi li ha costat una mica però després se li ha donat molt bé i tot l'últim tros l'hem fet sols! aish aquests guiris... jejeje. El passeig en canoa ha estat d'unes dues hores i quan hem arribat ens ha dit si volíem anar a passejar pel bosc un altre cop però li hem dit que estàvem una mica cansats, a part d'haver de fer les motxilles, així que preferíem anar a la cabana a descansar una mica.

Ja a la cabana el Jordi i jo hem pogut descansar una mica a les hamaques (de fet ens hem quedat fregits) mentre el Pablo dormia una mica al llit. 1 hora abans del dinar hem començat a movilitzar-nos, hem fet les motxilles i ens hem dutxat i ja llestos, hem anat a les 12:00 a dinar. Hem pogut fer un últim àpat juntament amb les dues parelles catalanes i la madrilenya i ens hem acomiadat de la Marta i el Jordi ja que ells es queden un dia més allà... quina enveja, me n'hagués quedat un dia més sense pensar-m'ho! jejejeje. Segur que s'ho passaran de conya en aquest dia que els hi queda, segurament els portaran amb la canoa de nit i de dia, a nosaltres ens han encantat aquest parell d'activitats!

I vinga, 3 hores de camí de tornada fins a Iquitos, temps que hem aprofitat per escriure una mica el blog (quan tinguem internet ja pujarem totes les entrades que tenim preparades... però internet... què és això??), mirar molt el paisatge i fins i tot els nois han dormit una mica. A l'arribar a Iquitos ens hem acomiadat de la parella catalana i la parella madrilenya ja que a ells els portaven a un altre lloc amb la barca i hem anat a l'agència a descansar una mica, comprar algo per després sopar, seguir escrivint el blog i esperar a que siguin les 18:00 per a que ens portin a l'aeroport.

A les 18:00 ha vingut el taxi que ens ha portat a l'aeroport per agafar el vol a Lima a les 20:30. De camí ens hem trobat com una mena de marxa d'estudiants amb tot de fanalets i quan ha acabat han llançat focs artificials (però no sabem que celebraven).

Com no podia ser d'una altra manera, just en arribar a l'aeroport... cua de mil dimonis als mostradors de "Peruvian" i quan per fi arribem a fer el "check-in"... Ens diuen que tenim un retard de hora i mitja!!!... Nuestro gozo en un pozo!! :(

Finalment hem embarcat a les 22:15 i hem arribat a Lima cap a les 00:15. Agafat les maletes i un taxi cap al nostre hotel al barri de Barranco, per recomanació de la Tula (una bona estona en Taxi, 60 soles)... així que ens hem anat a dormir a les 01:45...

Ens queden els nostres dos últims dies del viatge... a visitar Lima! bona nit!!